kimiaaaaaaaaaa

لعنت بر پراید های مدل ۸۲ -۸۳ که قبل تحریما ۳ ملیون پولشون بود خودشونو به من نشون نمیدادن

&&&&&&&&&&&&&&&&

کی مث من وقتی شبکه ها رو چک میکنه اخرش میزاره رو شبکه ای که پیام بازرگانی نشون میده؟!!! ۰_o

***********

اعتراف میکنم ذیشب یه مورچه گازم گرفت ...گفتم ااااااااااااااااخ ! گفت جوووووووون!....خیلییییی منحرف بود کثافت !

&&&&&&&&&&

شاد باش نه یک روز بلکه هزاران سال
بگذار آوازه شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند آنانکه بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند...

********

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﻣﻨﯽ
ﺧﺎﺹ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ
ﺗﻮ ﺧﺎﺹ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ...
ﭼﻮﻥ ﺳﻠﯿﻘﻪ ﻣﻨﯽ
خوش بحال کسایی که کسیرو دارن از این حرفا بهش بزنن.
Tehran

&&&&&&&7

پسری که "غیرتی" نشه،
باید بره "حامله" شه.

***********

یکی از فانتزیام اینه که،
تو بارون توی یه کلبه جنگلی با عشقم کنار شومینه نشسته باشم،
صدای سوختن چوب سکوت رو بشکنه و عشقم بغلم کنه،
یهو یه خرس گنده بیاد تو تیکه پارمون کنه!
تا هیچ وقت دیگه هوس فانتزی خاک بر سری صحنه دار رو نکنم.

&&&&&&&&&&

واسه من اهمیتی نداره که چند سالمه...
من هیچوقت ناخونک زدن به سیب زمینی سرخ کرده رو ترک نمیکنم!!!

&&&&&

امروز تو ۳۰ دقیقه ای که یارو نشسته بود بغل دستم تو تاکسی
کف دستش میخارید میگفت پول داره میاد...
گوشش میخارید میگفت دارن پشتم حرف میزنن...
کفه پاش میخارید میگفت پول داره میره...
اصلا ۱%به ذهنش نمیرسید که حموم بره شاید درست شه

***********

امروز صبح مثلا خواستم ۲ساعت بیشتر بخوابم!
ولی این سگ چشام بی صاحاب اینقد واق واق کرد نذاشت که!!!!
کصافففط



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:,

ساعت 15:51 توسط ARAMIS:
Design By : Bia2skin.ir
خرید لباس زنانه مارک