joooook!
kimiaaaaaaaaaa
joooook!

آهای تویی که منو دوست داری بیا پایین

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

خو چرا بهم نگفتی تاحالا شیطونک!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

طرف اسم ایدیشو زده جوجو بعد بهش میگی چند سالته میگه ۳۲!!!
خدایش این جوجو یا شتر مرغ!!!!!!!!!?
مردم اعتماد به نفسی دارنااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!
اصن یه وضی!!!!!!!!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

زنگ زدم به دوستم
میگم :سلام خیلی دلم برات تنگ شده
برگشته میگه :من چیکار کنم؟
بده گشادش کنن..!
منو میگی؟
داشتم زمینو نگاه میکردم ببینم باز میشه برم توش

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام
بعد به این نتیجه رسیدم “خوو لامصب یکی دو تا نیستن که! ”
حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون!
والا!!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

جواب این روزای مامان خانم به اعضای خانواده... من :مامان شام چی داریم؟ مامان :اواااااا آجی :گشنمه!) :مامان :اوااااا آجی :پول بده ((( :مامی :اوااااا ^_* من :ماااا ماااا ن))) :مامی اواااااااا ( :آجی :مامی اذیت نکن)) :مامی :اواااااا ^_^

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

یکی از فانتزیام اینه که پورشه پانامرا دیدم
با عجله سوارشم بگم چرا دیر اومدی؟!
بعدش که راننده رو دیدم بگم :اَ اَ ببخشید فک کردم بابامه؛
بعدشم پیاده شم:)))))

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن، اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن!

$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یه سوال؟!
چرا بعضی ها دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو
با “نوشابه رژیمی” میخورن؟!

 $$$$$$$$$$$$$$$$
خره لنز میزاره میره جنگل
همه حیوونا نگاش میکنن
میگه
چیه مگه اهو ندیدین
$$$$$$$$$$$$
یکی از فانتزیام اینه که بعد یه شکست عشقی
انقد تو کافی شاپ بشینم که صاحبش بیرونم کنه
بعد منم بهش بگم :باشه! همه منو بیرون کردن...
یکی از قلبش یکی هم از کافی شاپ
بعد اونم با یه حالت خسته ای یه چک بخوابونه تو صورتم که تا افق بندری برم :|
$$$$$$$$$$$$$$$$
یه بار مامانم با عموم و زن عموم دعواش شده بود اومده بود خونه
به بابام میگفت :برادرت خودش خوبه ولی...
ترک تحصیل حرفای زنش قرار میگیره!
بابام که ال سی دی رو گاز زد!!!
منم دم کابینت بودم یه بشقابو از وسط گاز زدم!!!
$$$$$$$$$$$$$$$
پدر به دخترانش گفت شالت را پایین نگه دار!
سرت را پایبن نگه دار! نگاهت را پایین نگه دار!
دهانت را بسته..، و سکوتت را گرامی دار.!.
ولی ای کاش پدر می دانست که دختران؛ غرور، اراده، شجاعت، وجود و آزادگیشان را برای اموامرش کشتند..
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان من ادرس دهیش افتضاحه بعد به همه مردایی که به عنوان دوست میشناسیمشون میگه کاظم!! چند روز پیش خیلی جدی اومده میگه :واا این چیزه جلو کمده کاظمه؟
ترجمه :این ماشینه جلوی مغازه ی رحیم اقاست (صاحب بقالی بقل خونه) یا جلوی پل پارکینگه؟؟!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
یه روزی یکی میره دکتر میگه اقای دکتر من قند دارم
دکتر میگه :منم چای دارم بیا باهم بخوریم.
$$$$$$$$$$$$$$$$$
جناب سعید آسایش می گن:
"تینا چه شیطونی،
وقتی میای مهمونی،
به همه دل میدی،
به صد نفر تل میدی"
خدمتتون عارضم که ینی تینا شیطونه الان؟؟
نه جانم، ایشون.....!
استغفراله :|
|$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
2جا در جهان جاذبه وجود نداره:
۱-فضا
۲-کارتون فوتبالیسها
لامصب اندازه نور افکن میره بالا سالمم میاد پایین...!!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
خرِ ما که از پل نمیگذره هیچ،
تازه گیر داده اگه میخوای بیام
باید سوارت بشم...:||
$$$$$$$$$$$$$$$$$
روی یه ماشین اینقد کثیف بود که نوشته بودن
لطفا مرا اپیلاسیون کنید!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آن کبوتر عشق که پر میزد و عاشقانه آشیانه عشق میساخت!
دیشب گربه خوردش!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ﺍﻳﻨﺎﻳﻰ ﻛﻪ نخونده ﻓﻘﻂ ﻻﯾﮏ ﻣﻴﮑﻨﻦ
ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻬﻮ ﮔﭻ ﭘﺮﺕ ﻛﻨﻰ ﻃﺮﻓﺸﻮﻥ ﺑﮕﻰ
بگو الانﭼﻰ ﮔﻔﺘﻢ؟؟؟
$$$$$$$$$$$$
مورد داشتیم دختره بخاطر کلیپسش نتونسته با تاکسی بره دانشگاه، با نیسان بردنش:)))
$$$$$$$$$$
اصولا من آدمیم که سنگم اما تو اگر اسمم را صدا کنی به راحتی خر میشوم و نرم صدای تو!!!
آدم مث من کجا پیدا میکنی؟؟!!! ها؟؟
ولی حواست باشه خرم بلده جفتک بندازه! سنگم بلده سرتو بشکنه!!!....
از ما گفتن بود خود دانی =]
**********************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,

ساعت 17:45 توسط ARAMIS:
Design By : Bia2skin.ir
خرید لباس زنانه مارک